miercuri, 30 septembrie 2015

Cuvantul

Cuvantul

Daca tot ne-am hotarat sa vorbim in fiecare zi despre un cuvant - sa incepem chiar cu el: cuvantul.
Primul gand pe care l-am avut in momentul in care s-a ales cuvantul "cuvant"- a fost de fapt o amintire: o polemica in care mai multe persoane discutau asupra unui citat din Bibile: "La inceput era Cuvantul, si Cuvantul era cu Dumnezeu, si Cuvantul era Dumnezeu. El era la inceput cu Dumnezeu." (Ioan 1:1 - 3,10).


Intradevar... fiecarei fiinte, fiecarui lucru i s-a atribuit un nume, reprezentat printr-un cuvant... om, caine, copac, soare, nisip... fiecarei stari la fel: fericire, agonie, extaz... Interesant este ca omul este singura fiinta care poate comunica prin cuvinte si care are puterea sa vindece suflete sau sa creeze lumi, dar care poate si distruge. Cuvintele de multe ori, in clipe importate ale vietii, sunt insuficiente... vrei sa le exprimi, le chemi, dar ele nu vin atunci cand ai mai mare nevoie de ele... si te lasa singur si neinteles. (n-am cuvinte sa iti spun... sau nu stiu cum sa-ti spun...).


Oare cate cuvinte rostim intr-o zi? Dar intr-o luna? Dar intr-un an? Oare stim sa le ascultam asa cum stim sa le vorbim? De multe ori tacerea da valoare cuvintelor. Oare de ce ne asa de greu sa rostim anumite cuvinte? De ce e mai usor sa spunem in alta limba "I love you" in loc de "Te iubesc"... sau "my love" in loc de "dragostea mea". Probabil pentru ca stim puterea lor si nu vrem sa ne-o asumam.

Avem puterea creatoare prin cuvant - suntem mici Dumnezei... deci putem realiza si noi minuni... mai mici.
Asadar haideti sa folosim in fiecare zi cuvinte frumoase, pline de iubire si adevar.

Cu iubire,
Mona

Un comentariu:

  1. Am fost în durere când iubitul meu m-a părăsit, l-am vrut înapoi. Am citit câteva mărturii despre o vrăjeală de dragoste numită Dr. Ogala despre modul în care a ajutat mulți oameni să-și readucă foștii iubiți în 48 de ore. Cu sinceritate, mă gândeam doar dacă asta era real și dacă acest bărbat mă putea ajuta cu adevărat să-l aduc înapoi pe iubitul meu pe care îl iubesc atât de mult. Am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc atât de mult iubitul și suntem despărțiți de câteva luni, chiar mi-a fost atât de dor de el. Am încercat toate celelalte mijloace pentru a-l recupera înapoi, dar nu am putut. L-am contactat pe Dr.Ogala și mi-a spus că fostul meu se va întoarce la mine în următoarele 48 de ore. Dr.ogala l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubeam și îl voiam înapoi. Și și-a deschis ochii pentru a ne imagina cât de mult avem împreună. Fosta mea s-a întors din nou la mine. În timp ce scriu această mărturie cu bucurie în inima mea acum. Sunt cel mai fericit om de pe pământ, iubitul meu și cu mine trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte ca el să plece și să se despartă de mine. Îi mulțumesc doctorului Ogala pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu fostul meu iubit. Aș dori să renunț aici la adresa de e-mail a Dr. Ogala și sper să vedeți această mărturie și să-l contactați dacă aveți un iubit pe care îl doriți cu adevărat înapoi .. E-MAIL: Drogalad02@gmail.com SAU
    SUNĂ / WHATSAPP: +2347049668119 .. Mulțumesc ...

    RăspundețiȘtergere